ארגון מקשיב 

החוליה הקריטית בכל תהליך ארגוני הוא הגורם האנושי, ארגונים שהשכילו לכלול בתרבות שלהם שיח של הקשבה, הבנה וכבוד בין בעלי התפקידים בתחומי האחריות השונים ובדרגים ההיררכיים השונים, שמרו על שגשוג ועל יציבות בהישגיהם ועל אקלים חברתי נינוח ובריא בסביבת העבודה. אנו  מאמינים ששינוי בדפוסי ההקשבה והתקשורת אינו טכני, אלה מהותי ודורש תהליך מתמשך ומקצועי להטמעה ושימור. בישיבת צוות שבועית אחת, ניתן להשפיע על איכות תפקודו של הצוות כל השבוע. תוך מספר מפגשים, החיבור הדרוש הופך לתרבות הארגונית והוא נותן את השפעתו החיובית לחודשים ואף שנים.
אנו מציעים:

השתלמות והדרכה מקצועית לאנשי מפתח: מנהלים, צוות בכיר בתחום משאבי אנוש, הדרכה, חינוך ורווחה בארגונים, מוסדות, חברות, עיריות ועמותות במטרה להעצימם כ"נאמני הקשבה", כדי שיוכלו לחנוך וללוות תהליכי הקשבה ותקשורת מעצימה בארגון.

 מפגשים לבניית צוותים \ קירוב לבבות \ למידה הדדית

shutterstock_158274449

מפגשים בקבוצות קטנות לשם תרגול היכולת להקשיב באמת, מתוך הבנה וכבוד, ללא שיפוטיות וביקורת במטרה להצמיח את הארגון והתקשורת הבינאישית בין שותפיו מבפנים ולקוחותיו מבחוץ .

והתוצאות…

  • חיזוק תחושת השייכות והשותפות.
  • תקשורת אנושית ובינאישית אמפטית והעצמת היכולת להקשיב לדעות שונות באופן ענייני.
  • ניהול העבודה בדרך מודעת, קשובה ומדויקת יותר.
  • חיזוק היכולת להקשיב ומתוך כך להצליח ולהשפיע .( מעולה למנהלים ולאנשי שיווק ומכירות)
  • יצירת קשרי עבודה מקצועיים עם לקוחות/ קולגות / כפיפים
  • שפור וחיזוק היכולת להיות אותנטיים ובעלי יושרה בתקשורת
  • שפור שביעות רצון לקוחות \קהילה
  • חיזוק תרבות ארגונית שבה רוחו של האדם מועצמת ומתחזקת.
  • מתן תוקף ומשמעות לעשייה המקצועית של כל משתתף דרך הנכחת המקום שלו.

נשמח לבנות אתכם ועבורכם תכנית קצרת טווח או ארוכת טווח, הבנויה לצרכים הייחודיים של הארגון שלכם.

                                                           צלצלו 0544246480