שימוש בדרך מעגל ההקשבה ובקלפי האימון – בשירות הניהול להצלחה

התהליך מאמן הקשבה עמוקה ודבור מהלב, ללא שיפוט וללא תגובתיות. מעולה לאנשי שיווק ומכירות מנהלי צוותים ומחלקות ומנהלים מובילים, כל מפגש מלווה בשיתוף, העלאת סיפורים ודרכי התבוננות על מצבי חיים בעבודה ודרכי התמודדות עם המשימות המקצועיות ומאפשר התפתחות ולמידה.

מטרות: לפתח מנהיגות מקשיבה ומשפיעה, לעורר מודעות ושינוי,  ללמוד להקשיב באופן מיטבי למצבים בארגון ולאחרים,  להשתחרר מתקיעויות לטובת למידה וביצועים טובים יותר, לפתח אמון וכבוד הדדי, להגביר לכידות חברתית ולצמצם תופעות שחיקה ועייפות ,  לחבר בין מקצועיות ומחויבות ובין בינת הלב.

      תכנים אפשריים

  1. בניית אמון
  2. הקשבה מהלב-חסמי ופותחי הקשבה
  3. דיבור מהלב –ללא שפוט וללא יעוץ
  4. מיקוד המחשבה -תמצות וענייניות
  5. זרימה ויצירתיות- ללמוד לחיות ממקום ספונטאני ואותנטי
  6. עבודת צוות באמצעות פתרון קונפליקטים /דילמות בדרך המעגל
  7. מיומנויות לחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא
  8. כוחה של מילה (טון, תדר, הבעה, שפת גוף)
  9. אמונה- (בעצמי, באחר, בקיים ומה שמעבר לקיים)
  10. ראיית היש – ליהנות מהרגע הזה

לקביעת מפגש נא להתקשר לכוכבה 0544246480