ארגון מקשיב – החיבור האנושי –  למינוף ההצלחה     shutterstock_158274449

השתלמות והדרכה מקצועית לאנשי מפתח: מנהלים, צוות בכיר בתחום משאבי אנוש, הדרכה, חינוך ורווחה בארגונים, מוסדות, חברות, עיריות ועמותות במטרה להעצימם כ"נאמני הקשבה", כדי שיוכלו לחנוך וללוות תהליכי הקשבה ותקשורת מעצימה בארגון.

מפגשים בקבוצות קטנות לשם תרגול היכולת להקשיב באמת, מתוך הבנה וכבוד, ללא שיפוטיות וביקורת במטרה להצמיח את הארגון והתקשורת הבינאישית בין שותפיו מבפנים ומבחוץ .

תקשורת מקרבת עוסקת בחיבור האנושי                                   

מאפשרת היכרות עם השותפים לעשייה בארגון כבני אדם ולא רק כבעלי תפקיד.

מחזקת תרבות של כנות ואותנטיות.

מאפשרת ראיית האחר ותרומתו הייחודית למכלול מתוך קבלה וכבוד.

ממנפת את הידע הקבוצתי לטובת הארגון .

מקנה דפוסי תקשורת חדשים במערכות היחסים.

מאפשרת למידה של כלים ייחודיים עמוקים לדיאלוג ותקשורת מקרבת.

תומכת בפתרון קונפליקטים בדרך בונה ומרתקת.

והתוצאות…

  • חיזוק תחושת השייכות והשותפות.
  • תקשורת אנושית ובינאישית אמפטית והעצמת היכולת להקשיב לדעות שונות באופן ענייני.
  • ניהול העבודה בדרך מודעת, קשובה ומדויקת יותר.
  • חיזוק היכולת להקשיב ומתוך כך להצליח ולהשפיע .( מעולה למנהלים ולאנשי שיווק ומכירות)
  • יצירת קשרי עבודה מקצועיים עם לקוחות/ קולגות / כפיפים
  • שפור וחיזוק היכולת להיות אותנטיים ובעלי יושרה בתקשורת
  • שפור שביעות רצון לקוחות \קהילה
  • חיזוק תרבות ארגונית שבה רוחו של האדם מועצמת ומתחזקת.
  • מתן תוקף ומשמעות לעשייה המקצועית של כל משתתף דרך הנכחת המקום שלו.
החוליה הקריטית בכל תהליך ארגוני הוא הגורם האנושי, ארגונים שהשכילו לכלול בתרבות שלהם שיח של הקשבה, הבנה וכבוד בין בעלי התפקידים בתחומי האחריות השונים ובדרגים ההיררכיים השונים, שמרו על שגשוג ועל יציבות בהישגיהם ועל אקלים חברתי נינוח ובריא בסביבת העבודה. אנו  מאמינים ששינוי בדפוסי ההקשבה והתקשורת אינו טכני, אלה מהותי ודורש תהליך מתמשך ומקצועי להטמעה ושימור. בישיבת צוות שבועית אחת, ניתן להשפיע על איכות תפקודו של הצוות כל השבוע. תוך מספר מפגשים, החיבור הדרוש הופך לתרבות הארגונית והוא נותן את השפעתו החיובית לחודשים ואף שנים.

 

חדר מורים לומד הקשבה

הוכח במחקרים שארגונים שהטמיעו בתרבות הארגונית שלהם תהליכים כאלו, יכלו למנף עצמם למקומות מפתיעים וחדשים. התהליך מלווה בהנחיה מיומנת ומקצועית ומאפשר גם הכשרת ההנהלה של הארגון בהובלה של תהליכים כאלו כנורמה ארגונית. דרך העבודה שלנו, מאפשרת לכל אחד להביע, להיראות ולגלות את עצמו ואת הידע הטמון בו., לפתח קשרים וכישורים חברתיים, לפנות רעשים מיותרים ולהתמקד במיצוי מיטבי של יכולותיו בארגון ובכלל ובו בעת להיות באינטראקציה חיובית ובונה למען טובתו הגבוהה ביותר של הארגון. ליווי ומיסוד אסטרטגיה ותרבות ארגונית, המושתתת על אינטראקציה בין חברי הארגון,דרך כלים להקשבה ודיבור אותנטי,  לשם עיבוד משותף של רעיונות , למידה מתוך הצלחות או כישלונות, למידת תופעה, נושא או אירוע. התנסות  במתודות של חקר מוקיר, לימוד עמיתים וכלים ומיומנויות בניהול קונפליקטים .הלמידה מאפשרת מחד להיות ייחודי ומיוחד ומאידך מעצימה קשרי גומלין בין חברי הקבוצה, תוך אמון הדדי, כבוד הדדי ,תחושת ביטחון, פתוח יכולות ומיומנויות לעבודה בקבוצה, חשיבה יצירתית, ניהול אפקטיבי של דיון  והעברה ליישום.

 

לפרטים נא להתקשר לכוכבה – 0544246480